Sosiale medier for frivillige organisasjoner

Sosiale medier for frivillige organisasjoner

Sammen med Facebook Norge har frivillig.no hatt et seminar spesielt rettet mot frivillige organisasjoners bruk av Facebook og Instagram.

Publisert   | Sist oppdatert 

Frivilligheten er både samfunnsnyttig og stor, men ikke alltid så synlig. Vi ønsker å gjøre det enda enklere for folk å engasjere seg som frivillige, finne frem til frivillige organisasjoner og bli kjent med viktige hjertesaker, historier og tiltak som frivillig lag og foreninger driver over hele landet.

Frivillig.no har hatt en kampanjeperiode gående fra 2016-2018 med midler fra Helsedirektoratet. Det har gjort det mulig for oss å jobbe mye med våre sosiale medier kanaler, produsere nytt innhold og også betale opp våre innlegg for å nå ut til helt nye grupper i befolkningen.

Sammen med Facebook Norge har vi hatt et seminar spesielt rettet mot frivillige organisasjoners bruk av Facebook og Instagram. Her deler vi erfaringer fra arbeidet under kampanjen og seminaret med Facebook Norge.